Zgłoszenie uczniów do konkursu
- Dyrektor szkoły biorącej udział w konkursie, a w przypadku zespołu szkół - dyrektor zespołu szkół, powołuje Szkolnego Koordynatora Konkursu (SKK).
- Do dnia ustalonego przez organizatora w danej edycji konkursu, SKK dokonuje zgłoszenia udziału w konkursie podając:
a) imię i nazwisko Szkolnego Koordynatora Konkursu
b) pełną nazwę i adres szkoły (zespołu szkół)
c) adres mailowy do kontaktu z SKK
d) imię i nazwisko nauczyciela, który będzie reprezentował daną szkołę (zespół szkół) w komisji konkursowej i będzie czuwał nad prawidłowym przebiegiem konkursu (NKK)
e) imię i nazwisko nauczyciela, który będzie brał udział w poprawie prac konkursowych (NPP)
f) listę uczniów z następującymi danymi: imię/ imiona i nazwisko uczestnika, imię i nazwisko nauczyciela uczącego matematyki, klasa.
- Dopuszcza się możliwość, by funkcję SKK, NKK oraz NPP sprawował ten sam nauczyciel.
- Formularz zgłoszenia do konkursu jest zamieszczony na stronie www konkursu. Zgłoszenia dokonuje się poprzez przesłanie w terminie wypełnionego formularza na adres mailowy organizatora konkursu.
- Warunkiem dopuszczenia uczniów do konkursu jest zgłoszenie nauczycieli NPP oraz NKK.
- Każda szkoła, a w przypadku zespołu szkół - każdy zespół szkół, ma prawo zgłosić co najwyżej 8 uczniów klas drugich liceum ogólnokształcącego.
- Przyjęcie zgłoszenia zostanie potwierdzone emailem na adres SKK podany w zgłoszeniu.