Zgłoszenie uczniów do konkursu

formularz zgłoszeniowy


  1. Dyrektor szkoły biorącej udział w konkursie, a w przypadku zespołu szkół - dyrektor zespołu szkół,  powołuje Szkolnego Koordynatora Konkursu (SKK).
  2. Do dnia ustalonego przez organizatora w danej edycji konkursu,  SKK dokonuje zgłoszenia udziału w konkursie podając:

a)      imię i nazwisko Szkolnego Koordynatora Konkursu

b)      pełną nazwę i adres szkoły (zespołu szkół)

c)      adres mailowy do kontaktu z SKK

d)      imię i nazwisko nauczyciela, który będzie reprezentował daną szkołę (zespół szkół)  w komisji konkursowej i będzie czuwał nad prawidłowym przebiegiem konkursu (NKK)

e)      imię i nazwisko nauczyciela, który będzie brał udział w poprawie prac konkursowych (NPP)

f)       listę uczniów z następującymi danymi: imię/ imiona i nazwisko uczestnika, imię i nazwisko nauczyciela uczącego matematyki, klasa.

  1. Dopuszcza się możliwość, by funkcję SKK, NKK oraz NPP sprawował ten sam nauczyciel.
  2. Formularz zgłoszenia do konkursu jest zamieszczony na stronie www konkursu. Zgłoszenia dokonuje się poprzez przesłanie w terminie wypełnionego formularza na adres mailowy organizatora konkursu.
  3. Warunkiem dopuszczenia uczniów do konkursu jest zgłoszenie nauczycieli NPP oraz NKK.
  4. Każda szkoła, a w przypadku zespołu szkół - każdy zespół szkół,  ma prawo zgłosić co najwyżej 8 uczniów klas drugich liceum ogólnokształcącego.
  5. Przyjęcie zgłoszenia zostanie potwierdzone emailem na adres SKK podany w zgłoszeniu.